-
Informace o zpracování osobních údajů dle čl. 13 nařízení GDPR
1. Identifikace správce a kontaktní údaje.
Správcem údajů je společnost CENTRUM Moravia Sever, spol. s r.o., IČ: 25377507, se sídlem Rudná 30/3, Vítkovice, 703 00 Ostrava, zapsaná v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Ostravě, sp.zn. C 16612 (dále jen „Správce“). Kontaktní údaje Správce: tel.: 596761107, email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
2. Zpracovávané osobní údaje.
Správci jsou nebo mohou být subjektem údajů poskytovány následující osobní údaje subjektu údajů (zákazníka): a) identifikační a adresní údaje (jméno, příjmení, titul, datum narození, rodné číslo, údaje o dokladu totožnosti, adresa trvalého či přechodného bydliště, kontaktní adresa, IČ, DIČ, sídlo podnikání); b) kontaktní údaje (telefonní číslo, e-mailová adresa); c) další osobní údaje spojené se smluvním vztahem (číslo bankovního účtu, státní poznávací značka vozidla, identifikační číslo vozidla, číslo motoru, prodejní označení vozidla, stav najetých kilometrů na vozidle); d) geolokační údaje o vozidle (získané v souvislosti s nájmem vozidla); e) běžný podpis; f) fotografie a obrazový záznam subjektu údajů; g) historie zakázek, historie přijatých a dodaných služeb/zboží a historie dalších údajů bezprostředně souvisejících s právním vztahem, historie vystavených daňových dokladů, platební historie, záznamy vzájemné komunikace Správce a subjektu údajů.
3. Účely zpracování.
Osobní údaje budou manuálně a prostřednictvím informačních systémů zpracovávány za níže uvedeným účelem a po níže uvedenou dobu: (i) osobní údaje označené v bodě 2. písm. a) až c) za účelem uzavření a plnění smlouvy, tj. pro účely koupě a prodeje vozidla a náhradích dílů, provádění servisních prací a oprav na vozidle, nájmu vozidla, a dále v případě údajů o dokladu totožnosti v rámci nájemního vztahu též za účelem ochrany práv a majetku Správce, a to vše po dobu trvání smlouvy a dále po dobu 10 let od ukončení smluvního vztahu a v případě údajů o dokladu totožnosti po dobu 2 let od ukončení smluvního vztahu; (ii) osobní údaje označené v bodě 2. písm. a) - jméno, příjmení, datum narození, adresa trvalého či přechodného bydliště, IČ, DIČ, sídlo podnikání, písm. g) – s výjimkou historie zakázek a záznamů vzájemné komunikace Správce a subjektu údajů za účelem plnění povinností Správce vyplývajících ze zákona (zejm. daňové, evidenční účely), a to po dobu trvání smlouvy a dále po takovou dobu od ukončení smluvního vztahu se Správcem, která je vyžadována právními předpisy; (iii) osobní údaje označené v bodě 2. písm. a) až c) (s výjimkou údajů o dokladu totožnosti), f) v případě kamerového záznamu prodejních prostor Správce, písm. g) za účelem ochrany právních nároků Správce a subjektu údajů, zvýšení ochrany práv Správce a subjektu údajů, a to např. v případě sporu se zákazníkem, uplatňování nároků z titulu záruky, náhrady škody apod., a to vše po dobu 10 let od ukončení smluvního vztahu se Správcem; (iv) osobní údaje označené v bodě 2. písm. a) až b) dále za účelem poskytování obchodních nabídek a obchodních sdělení souvisejících s uzavřenou smlouvou (přímý marketing), šířených elektronickými, listinnými i hlasovými prostředky, zasílání informačních zpráv souvisejících s plněním smlouvy, zasílání informací o pořádaných akcích, výrobcích, službách a jiných aktivitách (např. formou zasílání newsletterů), kontaktování za účelem přání k Vánocům, Velikonocům nebo jiným svátkům, a to vše po dobu trvání smluvního vztahu se Správcem a dále po dobu 10 let od ukončení smluvního vztahu se Správcem; (v) osobní údaje označené v bodě 2. písm. d) za účelem ochrany právních zájmů a majetku Správce v případě nájemního vztahu se Správcem (zapůjčení vozidla), a to po dobu trvání smluvního vztahu se Správcem; (vi) osobní údaje označené v bodě 2. písm. a) (kromě údajů o dokladu totožnosti a rodného čísla), b) za účelem kontaktování subjektu údajů za účelem hodnocení spokojenosti zákazníků, včetně následného zpracování výsledků tohoto hodnocení, a to vše po dobu trvání smluvního vztahu se Správcem a dále po dobu 10 let od ukončení smluvního vztahu se Správcem; (vii) osobní údaje označené v bodě 2. písm. e) za účelem uzavření a plnění smlouvy, a to vše po dobu trvání smluvního vztahu se Správcem a dále po dobu 10 let od ukončení smluvního vztahu se Správcem; (viii) osobní údaje označené v bodě 2. písm. f) za účelem zkvalitnění poskytovaných služeb, prezentace Správce, reklamních účelů – tyto osobní údaje mohou být ukládány na webových stránkách Správce, jeho profilech na sociálních sítích Správce.
4. Právní základ pro zpracování.
(i) Zpracování osobních údajů označených v bodě 2. písm. a) až c) a e) je nezbytné pro plnění smlouvy, bez jejich poskytnutí a zpracování nelze smlouvu uzavřít a plnit, tedy právním titulem je plnění smlouvy; (ii) osobní údaje označené v bodě 2. písm. a) jméno, příjmení, datum narození, adresa trvalého či přechodného bydliště, IČ, DIČ, sídlo podnikání g) – s výjimkou historie zakázek a záznamů vzájemné komunikace Správce a subjektu údajů jsou zpracovávány z právního titulu plnění právních povinností Správce; (iii) osobní údaje označené v bodě 2. písm. d) v případě údajů o vozidle ve vlastnictví Správce v rámci nájemního vztahu jsou tyto osobní údaje zpracovávány na základě oprávněného zájmu Správce. Tento oprávněný zájem Správce spočívá v ochraně právních nároků Správce, zvýšení ochrany práv a majetku Správce; (iv) osobní údaje označené v bodě 2. písm. a) a b) jsou dále též zpracovávány na základě oprávněného zájmu Správce, přičemž tento oprávněný zájem spočívá v přímém marketingu a komerčních zájmech Správce (zasílání obchodních sdělení, obchodních nabídek služeb a produktů Správce, souvisejících s uzavřenou Smlouvou); (v) osobní údaje označené v bodě 2. písm. a), b), f) jsou zpracovávány dále též na základě uděleného souhlasu subjektu údajů (pokud byl souhlas udělen), pokud jsou údaje dle bodu 2. písm. a), b) zpracovávány za účelem uvedeným v bodě 3. odst. (iv).
5. Práva subjektu údajů.
Subjekt údajů má právo po správci údajů vyžadovat přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu nebo vymazání. Subjekt údajů má rovněž právo žádat omezení zpracování svých osobních údajů, využít své právo na přenositelnost údajů a právo podat stížnost týkající se zpracovávání osobních údajů, a to k dozorovému úřadu. U osobních údajů, jejichž zpracování je založeno na právním základě souhlasu dle čl. 6 odst. 1 písm. a) nebo čl. 9 odst. 2 písm. a) nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 (nařízení GDPR), má subjekt údajů právo odvolat kdykoli souhlas. Správce dále výslovně upozorňuje subjekt údajů na to, že subjekt údajů má právo vůči Správci vznést námitku proti zpracování osobních údajů, založenému na základě oprávněného zájmu Správce (tyto osobní údaje viz bod 4.).
6. Příjemci osobních údajů.
Správce údajů může jakékoliv osobní údaje subjektu (avšak jen v nezbytném rozsahu) předat jiným osobám – zpracovatelům, které mohou se správcem údajů spolupracovat na plnění smlouvy v případě, že správce údajů tyto jednotlivé kroky nezajišťuje sám, nebo mohou zajišťovat úkony v souvislosti s fungováním správce (jedná se zejména obchodní zástupci za účelem zajištění platného uzavírání smluv, externí účetní a auditorské společnosti, advokátní kancelář, pojišťovny, stanice technické kontroly, bezpečnostní agentura, správce IT, orgány veřejné správy na základě zákona, aj. Dále mohou být jakékoliv osobní údaje subjektu (avšak jen v nezbytném rozsahu) předány společnosti Mercedes-Benz Cars Česká republika s.r.o., Mercedes-Benz Vans Česká republika s.r.o., Mercedes-Benz Trucks Česká republika s.r.o., Mercedes-Benz Financial Services Česká republika s.r.o., Daimler AG ve Spolkové republice Německo, FCA Central and Eastern Europe Kft. v Maďarsku.
7. Ostatní informace.
Požadavek na zpracování veškerých osobních údajů poskytovaných Správci je požadavkem smluvním, nikoliv zákonným. Poskytnutí osobních údajů tudíž není povinné. Osobní údaje uvedené v bodě 2. písm. a) až c), e) a g) jsou osobními údaji, bez nichž nelze řádně poskytovat služby či produkty dodávané Správcem dle smlouvy, tedy bez nich nelze smlouvu uzavřít či plnit smlouvu či povinnosti dané pro Správce ze zákona. Neposkytnutí těchto osobních údajů by mělo za následek nemožnost poskytnutí služby či produktu dodávaných Správcem, a tedy i nemožnost uzavřít smlouvu. Osobní údaje uvedené v bodě 2. písm. a) - údaje o dokladu totožnosti a d) jsou osobními údaji, jejichž poskytnutím je zajištěna ochrana práv a majetku Správce a jeho právních nároků. Neposkytnutí těchto osobních údajů by mělo za následek zvýšení právní nejistoty stran a možnost odmítnout na straně Správce uzavřít smluvní vztah (zapůjčit vozidlo). Osobní údaje uvedené v bodě 2. písm. f) jsou osobními údaji zpracovávanými jednak na přání zákazníka popř. za reklamními a prezentačními účely Správce. Neposkytnutím těchto osobních údajů zákazníkovi nebude možné poskytnout požadovanou fotografii, v případě reklamních a prezentačních účelů nebude mít pro zákazníka neposkytnutí těchto osobních údajů žádný vliv – tyto nebudou použity pro dané účely Správce.
-
CENTRUM Moravia Sever je vítězem soutěže Evropská prodejna roku 2008 a držitelem certifikátu ISO 9001:2008.
V souladu se změnami, např. se vstupem České republiky do Evropské unie, se vedení firmy CENTRUM Moravia Sever spol. s r.o. rozhodlo, že by chtělo plnit vysoké nároky kladené na firmu. Vybudovat takový systém, který by splňoval nejenom podmínky standardů značek Mercedes-Benz, ale také mezinárodně uznávané normy ISO 9001:2008.
Tímto dokumentem stanovuje firma CENTRUM Moravia Sever, spol s r.o. základní kámen při budování a udržování systému managementu kvality, tj. politiku a cíle kvality. Politika kvality je souhrn nástrojů, metod, záměrů a cílů ovlivňující kvalitu námi poskytovaných služeb.
Ředitel společnosti spolu s manažerem kvality definovali politiku kvality firmy CENTRUM Moravia Sever, spol. s r.o. v následujících bodech:
- Vysoká profesionalita, seriózní jednání a úcta k zákazníkovi a ke všem zainteresovaným stranám je základem úspěchu.
- Základem pro dlouhodobé obchodní partnerství je dobrá péče a vzájemná komunikace mezi firmou a zákazníkem, dodavateli apod.
- Posláním firmy je plnění všech i těch přímo nevyřčených přání zákazníka, založené na pravidelném hodnocení spokojenosti zákazníka.
- Realizuje systém preventivních opatření k zamezení možnosti vzniku neshod. V budovaném systému se nesnaží pouze o minimalizování neshod všeho druhu, ale o předcházení těmto problémům.
- Základem pro dobré vztahy ve firmě je výborná spolupráce a vnitřní komunikace všech zaměstnanců na všech úrovních firmy.
- Firemní politikou ve vztahu k zaměstnancům je zajistit jim takový systém, který garantuje neustálé sebezdokonalování na všech úrovních a ve všech profesích.
- Základní strategií firmy je trvalé zlepšování, díky kterému chceme být stále minimálně krok před svou konkurencí. Monitoruje a sledujeme výsledky své práce, učí se z vlastních zkušeností apod.
- Drží krok s vývojovými trendy a používá nejmodernější technologie.
- Politikou kvality autorizovaného metrologického střediska (dále AMS) je budování a rozvoj systému řízení kvality činností ve shodě s právními a technickými předpisy této oblasti, což je předpoklad pro získání a udržení autorizace pro výkon úředního ověřování stanovených měřidel - tachografů.
- Vedení firmy zajišťuje činnosti oddělení a střediska AMS rozvojem kvalifikace a informovanosti personálu i údržbou, rozvojem a obnovou technického vybavení, jakož v případě AMS i spoluprací s autorizovanými zástupci výrobců tachografů a orgány státní metrologie.
Richard Kováč
jednatel společnostiVladimíra Kováčová
manager kvality -
Vítejte v části velkoodběratelů osobních vozů Mercedes-Benz a smart
Pokud Vaše firma uvažuje o zahrnutí vozů Mercedes-Benz či smart do svého vozového parku, jste zde na správné adrese: CENTRUM Moravia Sever, spol. s r.o. Rudná 3, 703 00 Ostrava.
Naše poslání
Naše oddělení pro velkoodběratele Vám může na základě detailní analýzy Vašich potřeb navrhnout optimální řešení pro nákup osobních vozidel Mercedes-Benz. Naše vozidla se vyznačují vysokou kvalitou, spolehlivostí, komfortem cestování a bezpečností, to vše při rozumných nákladech na provoz a vysoké zůstatkové hodnotě. To je předurčuje jako vynikající flotilová vozidla pro firemní autoparky, zejména pro střední a vyšší management.
Cenová nabídka na míru
Na základě počtu odebraných vozů Vám připravíme výjimečnou cenovou nabídku. Navíc jsme schopni Vám navrhnout zajímavé způsoby financování formou finančního či operativního leasingu, a to prostřednictvím naší sesterské společnosti Mercedes-Benz Financial Services, s.r.o.
Servisní smlouva
Užitečným produktem pro Vaši firmu může být servisní smlouva, která je variabilní a obsahuje například: rozšířenou záruku, pravidelnou údržbu předepsanou výrobcem, díly podléhající opotřebení, pneumatiky a další. To Vám umožní lépe kontrolovat Váš firemní park, vyhnout se neočekávaným výdajům a pomocí fixních měsíčních splátek plánovat provozní náklady.
ISP
Dále nabízíme také velkoodběratelům možnost získání integrovaného servisního paketu (ISP) a to za velmi atraktivní ceny navíc k velkoodběratelským slevám.
Pro další informace můžete kontaktovat přímo našeho fleetového manažera pana Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.,
telefon: +420 596 761 112, +420 606 789 789.Jsme připraveni Vás kdykoliv a kdekoliv navštívit, analyzovat Vaše potřeby a navrhnout pro Vás optimální řešení šité na míru tak, aby vyhovovalo Vašim potřebám i ekonomickým možnostem Vaší firmy. Těšíme se na Vaší poptávku!
-
Dovolte nám na těchto stánkách představit naši usilovnou práci, na jejíž výsledek jsme opravdu pyšní.
V roce 2015 realizovala naše společnost prodej 530 vozidel, což představuje 15% meziroční nárůst. Za tímto výsledkem je mnoho péče o stávající a nové klienty, kteří vyměnili svůj vozový park za vozidla Mercedes-Benz z našeho zastoupení.
Totální vrchol naší nabídky - Mercedes-AMG S 65 kabriolet.
Toto je jedno z prvních předaných vozidel na světě - již tedy dělá radost jednomu z našich klíčových klientů.
Třetí nové SLC 300
LR Health & Beauty Systems, s.r.o.
Více o LR Health & Beauty Systems, s.r.o. a Mercedes-Benz »
RSBP spol. s r.o.
S 500 4MATIC Designo - exteriér a interiér
Mercedes-Maybach S 500 4MATIC a V 250d AVANGARDE Long našeho flotilového klienta
Mercedes-Maybach S 500 4MATIC
G 500 4X4 na 2
Také český IRONMAN a profesionální kondiční trenér propadl kouzlu B 180d
Tento Youngtimer jsme uměli sehnat našemu klientovi. SL 500 r.v. 1991, najeto 43 tkm, naprosto pravidelný servis MB
První majitel v roce 1996 E 280. V roce 2016 GLE 400 4M. Děkujeme.
-
Výměny
- Olejů
- Filtrů
- Brzdových destiček a kotoučů
- Agregátů (motorů, převodovek, náprav atp.)
- Nárazníků a ostatních karosářských dílů včetně plechových a přídavných dílů (opravy havárií provádíme na přesné rovnací stolici firmy Celette)
- Náplní klimatizací a ostatních kapalin (samozřejmostí je ekologická likvidace starých nápní)
- Ostatních dílů vozidel (interiér, elektrická výzbroj atp.)
Seřízení
- Motorů a měření emisí na strojích firmy MAHA (Diesel) a Hermann (benzín)
- Světel
- Geometrií - osobní vozy pomocí optického přístroje firmy Beissbarth, nákladní vozy pomocí laserového přístroje firmy Josam
Opravy
- Garanční dle předpisů výrobce
- Kulanční (pozáruční opravy, na kterých se podílí výrobce)
Montáže
- Autopříslušenství od tažného zařízení po satelitní navigační systém
- Satelitních zabezpečovacích systémů firmy CarPo Systém s.r.o.
Další
- Lakýrnické práce (dle doporučení výrobce používáme vodou ředitelné barvy značky Standox)
- Přípravu vozů na STK (odjíždíte s vozidlem již připraveným na technickou kontrolu) HOTOVO !
- Mobilo - při garančních opravách prováděných u nás, jsou Vám k dispozici naše "Mobilo vozy", platí pouze pro osobní vozidla, Vito a Sprinter
- Po uplynutí garance Vám tyto vozy za výhodné sazby také rádi pronajmeme.
- AMS - autorizované metrologické středisko, které nabízí cejchování tachografů
- Autorizovaný servis pro opravy vozidel poháněných zemním plynem - CNG
- Servisní služba - Maybach Minimal Service
Veškeré servisní a údržbové práce provádíme dle servisních knížek, servisních návodů a za pomocí speciálního nářadí schváleného firmou Daimler.
Vážený zákazníku firmy CENTRUM Moravia Sever, spol. s r.o.
Vaším důležitým požadavkem je nepřetržitý provoz Vašeho vozidla. Protože máte vysoké nároky nebo protože Vašimi užitkovými vozidly vyděláváte peníze, rozhodl jste se pro značku Mercedes-Benz nebo Fuso.
Aby bylo dosaženo co nejvyšší mobility Vašeho vozu a aby jste mohl Vaše vozidlo dlouho užívat, je pro Vás důležitý rychlý a spolehlivý zákaznický servis.
Jistě pro Vás nebude těžké rozhodnout se pro naše servisní služby, protože Vám nabízíme několik významných výhod, které Vám ulehčí život.
A to jsou: Velice výhodné ceny, prodloužená otevírací doba, víkendový servis, plně vybavený servisní vůz pro 24-hodinový nonstop servis, prvotřídně vyškolený personál a také kompletně vybavený servis pro vozy značky Mercedes-Benz a Fuso.
Firma CENTRUM Moravia Sever, spol. s r.o. je oprávněná k prodeji značky Mercedes-Benz a zákaznickému servisu na Střední a Severní Moravě. Nacházíme se v průmyslové metropoli - v OSTRAVĚ! K dispozici jsme Vám však také v srdci Moravy - v OLOMOUCI.
Všeobecné servisní podmínky (PDF) »
Ceník služeb
Hodinové sazby bez DPH s DPH 21% Sk. A) 1 Nh MB A (BM168, 169, 176, 177) 1.549,00 Kč 1.874,29 Kč Sk. B) 1 Nh MB osobní vozy - kromě A), K), L), M), N) 2.199,00 Kč 2.660,79 Kč Sk. C) 1 Nh MB Vito, Viano, Vaneo, Citan 1.499,00 Kč 1.813,79 Kč Sk. D) 1 Nh MB Sprinter, Vario 1.499,00 Kč 1.813,79 Kč Sk. E) 1 Nh MB nákladní vozy 1.799,00 Kč 2.176,79 Kč Sk. F) 1 Nh Chrysler, Jeep, Dodge 1.549,00 Kč 1.874,29 Kč Sk. G) 1 Nh Mitsubishi Fuso 1.549,00 Kč 1.874,29 Kč Sk. I) 1 Nh smart 1.099,00 Kč 1.329,79 Kč Sk. J) 1Nh při opravě vozidla po havárii 2.499,00 Kč 3.023,79 Kč Sk. K) 1Nh MB CLA117, CLA118, GLA156 2.099,00 Kč 2.539,79 Kč Sk. L) 1Nh MB C, SLK, SLC, GLK, GLC 2.099,00 Kč 2.539,79 Kč Sk. M) 1Nh MB S, SL, S-coupe, G 463 2.399,00 Kč 2.902,79 Kč Sk. N) 1Nh 242, 245, 246, 247 1.649,00 Kč 1.995,29 Kč Sk. O) 1Nh SLS, GT, SLR 2.599,00 Kč 3.144,79 Kč Sk. P) 1Nh EQ 2.599,00 Kč 3.144,79 Kč Výše uvedené ceny jsou platné od 1.1.2022
1 Nh - jedna normohodinaRuční mytí vozidel
Po provedení servisu dostanete Vaše vozidlo nazpět umyté a čisté.
Provádíme čištění interiérů a ruční mytí automobilů. Veškeré práce probíhají výhradně za použití přípravků a autokosmetiky PORZELACK.
- Čištění a ochrana motoru.
- Renovace laků a voskování karosérií.
- Vyčištění a ochrana interiéru vozu včetně konzervace kůže.
- Odstranění postřiku karosérie.
- Likvidace samolepících nápisů.
- Vyčištění a oživení veškerých chromovaných, plastových a kožených součástí vozu.
- Oživení pneumatik a renovace ráfků.
Servis LKW
Podkategorie
Pracovní příležitosti
CENTRUM Moravia Sever
jediný autorizovaný prodejce a opravce v Moravskoslezském kraji, hledá zaměstnance na pozice