Nový Mercedes-Maybach Třídy S.
-
Znovuzrození hvězdy.
Výrazné designové prvky
Všude Vás ukazuje v nejlepším světle.
Nový vůz Mercedes-AMG SL jako součást automobilové legendy je jasným prohlášením náruživého výkonu. Exkluzivního komfortu. A samozřejmě neodolatelného designu. Otevřete plátěnou střechu a zažijte napínavé objevitelské cesty a nezapomenutelné okamžiky. Nebo příjemný čas, který věnujete sami sobě.
Svoboda na stisknutí tlačítka: černá plátěná skládací střecha, za příplatek šedá nebo červená
Jasné poselství: koncová světla LED, zadní nárazník AMG a výfukový systém
Obdivuhodně působivé: maska chladiče specifická pro AMG a světlomety DIGITAL LIGHT
Čistá dynamika: 21palcová kola AMG z lehké slitiny (53,3 cm) (za příplatek)
Výkon a komfort
Výkonný sportovní vůz, dokonalý průvodce a hrdina všedních dnů.
Fascinující zážitek z každého úhlu pohledu.
Performance
Připraven ke startu bez zvedání.
Elektricky výsuvný zadní spoiler ovlivňuje aerodynamiku Vašeho nového vozu Mercedes-AMG SL přiměřeně situaci. Při vyšších rychlostech se automaticky vysune, zvýší přítlačnou sílu na zadní nápravu a tím také jízdní stabilitu.
Optimální trakce ve všech situacích.
Pohon všech kol AMG Performance 4MATIC+ zaměřený na výkon spojuje trakci s příčnou a podélnou dynamikou pro maximální potěšení z jízdy. Plně variabilní rozdělování točivého momentu je neustále nově vypočítáváno podle jízdní situace a zvoleného jízdního programu.
Rychlejší průjezd každou zatáčkou.
S řízením zadní nápravy AMG zažijete ještě větší potěšení z jízdy. V závislosti na rychlosti si vychutnáte mimořádně spontánní vlastnosti řízení jako u vozidla s krátkým rozvorem. Nebo pojedete po dálnici stejně suverénně jako luxusní sedan.
Mimořádně pohodlné brzdění.
Za příplatek dostupná vysoce výkonná keramická kompozitní brzdová soustava AMG Vám nabízí obvyklé spolehlivé hodnoty zpomalení i při brzdění v extrémních situacích. Navíc je lehčí než běžné brzdové soustavy – menší neodpružená hmota pro vyšší jízdní dynamiku.
Komfort
Teď jsou na řadě emoce.
Vytvořte si emoční pouto – SL se tak rychle stane Vaším osobním vozem Mercedes-AMG SL. Neboť rozšířené funkce MBUX se Vám přizpůsobí. Řekněte „Ahoj Mercedesi“ ‒ MBUX Vám bude k dispozici a díky připojení přes internet se bude neustále optimalizovat.
Digitální. Intuitivní. MBUX.
Se sportovním kokpitem máte o všem přehled. Digitální displej řidiče poskytuje všechny důležité informace ve velmi ostré kvalitě, zatímco centrální displej s nastavitelným sklonem zaujme brilantním obrazem a dotykovým zadáváním.
Komfort pro všechny smysly.
Sada energizujícího komfortu spojuje luxusní prvky výbavy do programů, které Vás budou rozmazlovat. Váš vůz SL Vás tak může cíleně povzbuzovat – pro delší výkonnost. Pomocí až sedmi komfortních programů a exkluzivních doplňků, jako jsou vyhřívaná nebo ortopedická sedadla.
Porovnání variant výbavy
Vtiskněte mu individuální podobu: najděte si své individuální výrazné prvky.
Nový vůz Mercedes-AMG SL vyznává stejný styl jako Vy. Vytvořte si svou zcela osobní atmosféru pro jízdu s otevřenou střechou.
Performance Interior
Comfort Interior
Historie vozu SL
Fascinace vozem SL. Vysněný vůz již téměř 70 let.
Už skoro sedm desetiletí nastavuje Mercedes-Benz SL ve světě kultivovaných luxusních sportovních vozidel s každou generací nové standardy. Tuto unikátní tradici, která spočívá v neodolatelném designu a špičkové technice, posouvá nový vůz Mercedes-AMG SL směrem do budoucnosti a definuje nové výrazné prvky.
Objevte obrázky dosavadních generací vozu Mercedes-Benz SL roadster pro přímé srovnání.
-
Nová generace SLC nyní udává tempo.
Výrazný vzhled. Maximální výkon. A nezaměnitelný zvuk motoru. Vše je připraveno na ještě intenzivnější zážitek z jízdy. S otevřenou i zavřenou střechou. Při jízdě po rovině i v zatáčkách. Pocit úžasu je zpět.
I s otevřenou střechou zažijete maximální komfort.
Jízda s otevřenou střechou v každém ročním období a téměř za každého počasí: díky komfortním, inteligentním řešením nabízeným v nové generace SLC. Sezónu jízdy s otevřenou střechou prodlouží například příplatkový systém vyhřívání v oblasti hlavy a krku AIRSCARF vyvinutý společností Mercedes-Benz.
Stisknutím tlačítka začne proudit teplý vzduch do oblasti šíje a ramen řidiče a spolujezdce. Požadovanou teplotu lze nastavit ve třech stupních.
Větrný štít AIRGUIDE minimalizuje víření vzduchu a hluk větru v interiéru při jízdě s otevřenou střechou, čímž značně navyšuje komfort jízdy. Skládá se ze dvou průhledných otočných prvků a neomezuje výhled směrem dozadu.
Tyto individuálně nastavitelné plastické panely se montují do zadní části ochrany proti převrácení. Odvádějí proud vzduchu pryč od oblasti hlavy a ramen řidiče a spolujezdce.
Jste připraveni na zcela jedinečný zážitek z jízdy s otevřenou střechou?
Nová generace SLC kombinuje mimořádné jízdní vlastnosti roadsteru s prvky pro každodenní praktickou a tichou jízdu ve stylu kupé. Sklápěcí střechu Vario s elektrohydraulickým ovládáním lze otevřít a zavřít stisknutím tlačítka za méně než 20 sekund. Střechu Vario je možné otevřít a zavřít do rychlosti až 40 km/h – postup musí být zahájen do rychlosti 5 km/h.
Panoramatická střecha Vario dodávaná v příplatkové výbavě nabízí výhled vzhůru, i když je zavřená, a přispívá k optickému zvětšení vnitřního prostoru. V kombinaci s MAGIC SKY CONTROL přináší pocit jízdy s otevřenou střechou, i když je střecha zavřená. Skleněná střecha je schopná okamžitě změnit svoji průhlednost a omezit pronikání slunečního záření. Když je sklo ztmavené, interiér vozidla se mnohem méně zahřívá.
Další inovací v nové generaci SLC je automatické oddělení zavazadlového prostoru. Ovládá se tlačítkem ve středové konzole. Automatické oddělení zavazadlového prostoru zjednodušuje ovládání střechy Vario – pokud je oddělení zavazadlového prostoru v horní poloze (pro větší objem zavazadlového prostoru), po otevření střechy se automaticky spustí do dolní polohy.
-
Model Počet a uspořádání válců Objem (cc) Jmenovitý výkon (kW při ot./min.)[1] Maximální rychlost (km/h) Spotřeba paliva kombinovaná (l/100 km)[2] Emise CO2, kombinované (g/km)[2] E 220 d 4 v řadě 1950 – (143/3800) – (240) – (4.3–3.9) – (112–102) E 350 d [3] V6 2987 – (190/3400) – (250) – (5.5–5.1) – (144–133) Vyšší výkon a lepší agilita, ale s nižší spotřebou.
Technologie vznětového motoru přináší hospodárnou a účinnou jízdu. Tu slibuje nová třída E, která navíc přináší vynikající jízdní komfort. Spojit obě tyto vlastnosti a zároveň zachovat styl vozu představuje pro konstruktéry opravdovou výzvu. Pro novou třídu E jsou k dispozici dvě varianty vznětového motoru – se čtyřmi nebo šesti válci, které přinášejí ještě více výkonu než kdykoliv předtím a současně nízkou spotřebu.
4válcový řadový vznětový motor
Přednosti
Nový model E 220 d se čtyřválcovým řadovým vznětovým motorem je prvním zástupcem zcela nové generace motorů. Jeho výkon činí 143 kW[1] (194 k), maximální točivý moment 400 Nm a emise CO2 nepřekračují 102 g/km[2], měřeno podle standardu NEDC. Systematické používání materiálů o nízké hmotnosti a zejména vysoký vstřikovací tlak 2000 barů pak umožňují velmi nízkou spotřebu paliva.
6válcové vznětové motory
Přednosti
Získejte výhodu špičkové technologie vznětového motoru a vychutnejte si jízdní komfort vozidla se šesti válci. Model E 350 d[3] kombinuje vynikající výkon a kultivované jízdní vlastnosti za účelem čistší a hospodárnější jízdy.
Podrobnosti o technologii motoru
Zvuk 4válcového řadového vznětového motoru byl optimalizován díky řadě opatření. Blok motoru je extrémně pevně uložen, čímž jsou minimalizovány vibrace motoru.
6válcový motor poskytuje výkon 190 kW[1] a maximální točivý moment 620 Nm. Mezi výrazné prvky jeho konstrukce patří celohliníkový blok motoru, systém přímého vstřikování common-rail třetí generace se vstřikovacím tlakem 1600 barů, moderní piezo elektrické vstřikovače, precizně řízené procesy spalování a řada součástí s nízkými koeficienty tření.
Nové olejové čerpadlo navíc snižuje spotřebu paliva a emise CO2. Kromě toho byl snížena hlučnost uvnitř i vně vozidla pomocí řady komplexních izolačních opatření, díky kterým zní motor výkonně a dynamicky a nepřipomíná zvuk vznětového motoru. Tuto změnu postřehnou nejen cestující ve vozidle: i vnější hlasitost motoru byla snížena a zvuk vyladěn tak, aby zněl příjemněji.
Podrobnosti o účinnosti
Jedním z důvodů výrazné hospodárnosti nové generace motorů je systematická optimalizace třecích bodů. Příkladem je průkopnická kombinace ocelových pístů a plně hliníkového bloku motoru se stěnami válců s povrchovou úpravou NANOSLIDE.
Hodnoty v závorkách platí pro vozidla s automatickou převodovkou.
[1] Údaje pro jmenovitý výkon a jmenovitý točivý moment jsou v souladu se směrnicí 595/2009/EHS ve stávajícím platném znění.
[2] Uvedené hodnoty ke spotřebě paliva a emisím CO2 byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření (§ 2 č. 5, 6, 6a výnosu o osobních vozidlech (označení spotřeby energie) v aktuálním platném znění). Tyto údaje se netýkají konkrétního vozidla a nejsou součástí produktové nabídky. Jsou uvedeny výlučně pro účely srovnání různých modelů vozidel.
[3] Model E 350 d má být podle plánu dostupný od 2. čtvrtletí 2016.
-
There is no image or category is unpublished or not authorized
Nové dynamické a expresivní linie.
Jedinečná, výrazná příď nové generace SL probouzí v myslích nadšenců pro roadstery ty nejšťastnější vzpomínky. Nechte se nakazit ikonickým designem, který je oslavou moderního luxusu a sportovního ducha pod širým nebem.
Exteriér - dokonalá řeč těla.
Nová příď je elegantní a jedinečnou připomínkou legendy - "sportovního vozu století". Výrazná maska chladiče v moderním pojetí "panamericana" je lemována nově tvarovanými dynamickými světlomety LED.
LED Intelligent Light přesvědčí nejen svou nízkou spotřebou energie a dlouhou životností, ale také výjimečným designem.
Ale hlavně nabízí ještě lepší osvětlení vozovky a vyšší bezpečnost. Při odbočování navyšují bezpečnost lepším rozptýlením světla do stran světla pro odbočování. V zatáčkách navyšuje bezpečnost funkce aktivních adaptivních světlometů. A pro vždy optimální výhled na běžné silnici i dálnici se potkávací světla automaticky přizpůsobují světelným poměrům a stavu vozovky.
V režimu dálkových světel rozptýlí asistent adaptivních dálkových světel Plus světlo tak, aby nebyla oslněna protijedoucí vozidla, avšak vždy bylo zajištěno optimální osvětlení vozovky. Řidič tak má za všech okolností k dispozici ten nejvhodnější sklon světlometů.
Interiér - legenda ukazuje svou pravou tvář.
Exkluzivně sportovní ladění: kokpit nové generace SL zprostředkovává jedinečný dojem velké prostornosti, nabízí vynikající komfort sezení a snadné ovládání nejpoužívanějších funkcí.
Elegantní kůže, exkluzivní ozdobné prvky a za příplatek ambientní osvětlení ve třech barvách. Nový multifunkční volant perfektně sedí ve Vaši rukách, jízdní režim volíte pravým ukazováčkem a nově navržený sdružený přístroj zobrazuje informace svým vlastním, prvotřídním způsobem.
Nová generace SL zprostředkovává atmosféru sportovního vozidla a špičkové hodnoty díky minimálním rozměrům spár. Spodní linie bočních oken zcela vyplněné pěnou a pěnové podložky integrované v loketních opěrkách splňují všechny předpoklady špičkového produktu. Velkorysý prostor a komfortní pocit z něho propůjčují nové generaci SL výjimečné místo.
Vyberte si z celé řady materiálů, barevných odstínů a exkluzivního programu designo, od elegantní kůže nappa Exclusive přes exkluzivně zpracovaný hliník a dřevo až po ozdobné prvky z karbonu. Nový multifunkční volant perfektně padne do Vašich rukou a díky multifunkčním pádlům na volantu můžete ovládat jízdní výkon svými prsty.
-
Model Počet a uspořádání válců Objem (cc) Jmenovitý výkon (kW při ot./min.)[1] Maximální rychlost (km/h) Spotřeba paliva kombinovaná (l/100 km)[2] Emise CO2, kombinované (g/km)[2] SL 400 V6 2996 - (270/5500-6000) - (250, electronically limited) - (7,7) - (175) SL 500 V8 4663 - (335/5250) - (250, electronically limited) - (9,0) - (205) Mercedes-AMG SL 63 V8 5461 - (430/5500) - (250, electronically limited) - (10,1-9,8) - (234-229) Mercedes-AMG SL 65 V12 5980 - (463/4800-5400) - (250, electronically limited) - (11,9) - (279) Nová generace SL ve svém živlu.
Když nová generace SL popustí uzdu svému motoru, pak je ve svém živlu. Dva powerdomy na kapotě motoru dávají tušit sílu, která se pod ní skrývá: silné motory, které dělají čest své touze po nekompromisním výkonu.
Zážehový motor V6
Přednosti
Motor zaručuje výkonné zrychlení i při nízkých otáčkách motoru a vykazuje výjimečně vysoký výkon a agilitu napříč celým rozsahem otáček. Downsizing, dvě turbodmychadla, vyšší výkon a obrovské navýšení točivého momentu se současně nižšími emisemi a vysokou provozní účinností.
Zážehový motor V8
Přednosti
Tento motor s řadou válců umístěnou v úhlu 90 stupňů nabízí kombinaci přímého vstřikování a turbodmychadla výfukových plynů. Díky navýšení účinnosti procesu přímého vstřikování dosahuje velmi vysoké komprese. Turbíny a kompresory s velmi kompaktní konstrukcí zajišťují velmi rychlou odezvu turbodmychadla výfukových plynů.
Zážehový motor AMG V8
Přednosti
Tento výkonný zážehový motor se dvěma turbodmychadly přesvědčí extrémní agilitou. Řady válců jsou umístěné v úhlu 90° a celohliníkový blok válců je vyroben z litiny. Výfukové ventily, které jsou vystavovány vysokým teplotám, jsou za účelem chlazení duté a naplněné sodíkem.
Zážehový motor AMG V12
Přednosti
Konstrukce tohoto motoru zaručuje vysokou dynamiku a mimořádný výkon. Dvě turbodmychadla výfukových plynů na pravé a levé řadě válců zajišťují výjimečnou odezvu a maximální točivý moment již od nízkých otáček motoru.
Podrobnosti o technologii motoru
Konstrukce o nízké hmotnosti, přímé vstřikování pomocí piezo elektrických vstřikovačů, dvě turbodmychadla a obrovská rezerva točivého momentu. Tyto motory jsou vybaveny vším, co potřebují, aby mohly poskytovat stále vysoký výkon.
Podrobnosti o účinnosti
Kromě špičkového výkonu je nová generace SL vybavena i technologiemi na úsporu paliva. Například funkce ECO start-stop zajišťuje palivově účinný běh motoru.
Hodnoty v závorkách platí pro vozidla s automatickou převodovkou.
[1] Údaje pro jmenovitý výkon a jmenovitý točivý moment jsou v souladu se směrnicí 595/2009/EHS ve stávajícím platném znění.
[2] Uvedené hodnoty ke spotřebě paliva a emisím CO2 byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření (§ 2 č. 5, 6, 6a výnosu o osobních vozidlech (označení spotřeby energie) v aktuálním platném znění). Tyto údaje se netýkají konkrétního vozidla a nejsou součástí produktové nabídky. Jsou uvedeny výlučně pro účely srovnání různých modelů vozidel.